2011. október 2., vasárnap

Globetrotter... :)


Sziasztok! :)

Hol is kezdjem... azt hiszem két hete írtam... :) Fogalmam sincs, hogy időrendben azóta miket csináltunk, egyet tudok, hogy tartozom, egy Helsinki-Stockholm kirándulás beszámolóval...
Úgyhogy azzal kezdem. :D (meg szerintem fejezem :))
Szóval az úgy esett, hogy egy gyönyörű szép vasárnapon felkerekedett a kis Erasmus csoportunk, hogy megejtse ezt a kis szösszenet kirándulást... (gondoltuk mi akkor... :D ) Tudni kell, hogy az én kis baráti körömből MINDENKI jött. :)))) Úgyhogy én tudtam, hogy ez már nem sülhet el rosszul. :)
Tamperéből indultunk busszal Helsinkibe, ez röpke két és fél óra volt... Mikor a busz megállt a kikötőben, én akkora hajókat láttam, mint a Titanic... ott hűledeztem, mint aki életében nem látott hajót, a többiek meg kiröhögtek, hogy miért mit gondoltam, hogy tutajjal megyünk... :) Hát bakker nem azt gondoltam, de hogy ekkora buzeráns hajóval, azt álmaimban sem hittem. :) De nem ugrok ennyire előre. Mikor leszálltunk a buszról, volt egy rövid eligazítás: két óránk volt Helsinkit megnézni, és megkaptuk a kabinbeosztásokat is a hajóra. Aztán útnak indultunk... "hála Istennek" Nico (feka francia srác) megint megtalált, és hát persze, hogy velünk jött felderíteni a várost. :D
Nicoról tudni kell, hogy amikor volt a városnézős vetélkedős citytrip, akkor egy csapatban voltunk... MINDEN egyes percet megörökít a fényképezővel és akkor hülyeségeket tud magyarázni, hogy sírva röhögtem minden alkalommal. :) Nagyon nagyon bírom. :) És hát kaptam tőle egy becenevet... Keskus. Ennek itt története van. :) Miután megtudtam, hogy a kis idióta hal neve Dóri a Némóban, gondoltam ennél rosszabb már úgyse lehet. Hát hálistennek Niconak sikerült ezt felülmúlnia... :D Tamperében a főteret KeskusTorinak hívják... Niconak és Marianak van egy közös órája, és Stockholm előtt kérdezte Nico Mariát, hogy kivel fog egy kabinban aludni... ő meg mondta, hogy hát a Dórival. Nico elég hülyén nézhetett, mert Maria visszakérdezett, hogy ismered a Dórit... Nico pár perces komoly gondolkodás után benyögte, hogy "Perszeeee KeskusDori!!!" :DD Aztán ez eljutott a fülembe, megemlítettem neki és rajtam ragadt... Érdekes volt, amikor Helsinkiben csak úgy üvöltözött utánam, hogy " Hééé Keskus!!!!" :D
Na tehát a Nicoval kibővült kis csapatunkkal indultunk felfedezni Helsinkit... leírhatatlan... itt van néhány kép a városról... :)

Ez valahol a vonatállomás mellett van...

Ez a híres templom és a méghíresebb Maria és Én. :D

Ez egy gyönyörű park és a szobor feneke.

A kikötő.
Ez is. :D
Nico és Keskus. :D



..és a várvavárt kedvenc képem. EZZZZZEL A HAJÓVAL MENTÜNK!!!! :D Én amikor megláttam, nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek... 11 emelete van... 11!!!!! Én nem tudom ebbe a hajóba hány 10 emeletes panel ház férne el, de nem egy... :D
Amúgy úgy működik, mint a repülő, becsekkolunk, átmegyünk 60 kapun, és akkor bent vagy a hajón, de még nem tudod hol fogsz aludni. :D Belülről olyan, mint egy 4csillagos szálloda... a legfelső két szinten vannak a bárok, meg a nightclub. :D Az alsó akárhány szinten meg kabinok, meg parkolók...blabla.. :)
Nos egy kabin így néz ki belülről... 4 ágy van benne, amik ilyen lehajthatóak... ha lehajtjuk őket, csak behúzott hassal lehet közlekedni az asztalig. Persze vissza már nem tudsz jönni, ha valaki elindult utánad. :) Úgyhogy mi majdnem tervet készítettünk a közlekedéshez... :D


Ez volt a fürcsi. Tudsz egyszerre pisilni meg zuhanyozni. Nagyon király. :D Ja és a wc olyan, mint valami szippantó, és ííírtó hülye hangja van... és a wc papír olyan sebességgel tűnik el onnan, hogy szerintem ha valaki tengeri beteg (vagy más okokból kifolyólag) kénytelen fejjel előre támaszkodni a wc-n, szerintem félnie kellene, nehogy beszippantsa a fejét... :D

És elindultunk... Ez még Helsinki volt. Gyönyörű Helsinki...
A hajón nagyon hideg volt, de közben sütött a nap, amit mi megpróbáltunk kitakarni... nem ment. :D
És a kedvencem... Megnéztük a naplementét... életem legszebb naplementéje... annyira nagy a tenger, hogy nem tudod, hogy hol van a víz és az ég határa... hihetetlen volt.
Persze este nem maradhatott el a folyosóbuli. :D A személyzet nem egyszer jött le, hogy kipenderítenek minket... nem is értettem... a Balti-tengerre akar penderíteni vagy hova? :D
És vééééééégre OTT voltunk!!! Stockholm. Gyönyörű Stockholm. 6 órát sétáltunk a városban. Én szerintem életemben nem sétáltam még ennyit egy városnézésen. De megérte...










Erről nem tudok sok dolgot írni, a képek szerintem magukért beszélnek. :) Megpróbáltunk megnézni mindent, de hát persze hatalmas a város, úgyhogy be kellett érnünk az Óváros részével, de az mindent vitt. :)
Este pedig megünnepeltük, hogy újra a hajón vagyunk. :D Nagyon vicces táncolni egy olyan hajón, ami úgy ringatózott mintha ringatták volna, mivel kint nagyon nagy szél volt... olyan, mint amikor valaki nagyon nagyon részeg. :)

Ezt a videót nem hagyhatom ki... volt egy hajó, amin a felirat BIRKA volt.... előtte Nicoval azt játszottuk, hogy hogy tudom ezt meg ezt meg ezt mondani franciául, ő meg ezt meg ezt meg ezt magyarul... ebben a kis játékban megtanultuk, hogy hogy tudjuk mondani, hogy én ez meg ez vagyok, meg te ez meg ez vagy... :D Erre ez a kis majom elolvasta a hajóról a feliratot, majd rámnézett és közölte:



Ezzel a kis videóval most zárom is soraim... mert vár rám a szennyes... blöööö. :D
sokpuszi Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése